Direktlänk till inlägg 21 april 2011

Långledigt med Lina.

Av annaochlina - 21 april 2011 20:18

Gokväll!

Äntligen är denna arbetsveckan slut, nu är vi långlediga jag och Lina, vi får fyra hela dagar tillsammans, känns skönt =) Sen får åka till dagmamma och Shira igen. Det går så bra med henne där. Imorse när jag lämnade henne så skuttade hon glatt in till Shira, härligt! =)


Idag har jag hafstädryck här hemma, vilket Lina tyckte va mycket spännande. Hon har jagat både dammsugare och moppen, skällde och hoppade runt, hihi, tokan =)


Helgen kommer vi nog tillbringa en del av i gränna, det är så mysigt att komma dit. Längtar till skogen, hoppas det bli rvarmt, då kanske vi kan gå en liten promenad där.

Lina och jag var och köpte en överraskning till Ami idag, hoppas hon gillar den, men det trodde Lina hon skulle göra ;o)


Ha en härlig påsk.

Kram Anna och Lina

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annaochlina - 5 juli 2011 19:29

Hej! Nu var det längesen jag skrev här igen. Jag och Lina har hunnit gå valpkurs. En kurs vi gick på June hundklubb. En liten klubb, med klubbstuga vid en sjö med härlig natur, perfekt för att träna hund =)   På kursen värvade vi praktiska övni...

Av annaochlina - 4 maj 2011 19:48

Hej! Oj, det är ju nästan två veckor sen jag bloggade..jösses vad tiden går fort. Och tänk, nu har Lina bott hos mig en månad redan. Den bästa månaden på väldigt väldigt länge! Har inte ångrat en sekund att hon fick flytta hit, hon gör mig så glad!...

Av annaochlina - 22 april 2011 11:50

Hej! Idag är det långfredag, ja, känns nästan så tillochmed, tiden går sakta idag. Lina vaknade tidigt, vid 5tiden och ville ut, sen fick hon snällt somna om igen. Strax innan 8 vaknade hon och va jättepigg och busig, hoppade runt i sängen som en...

Av annaochlina - 17 april 2011 18:38


Hej! Här kommer ett videoklipp på min stjärna, här busar hon med ett ben. När hon sprungit och hämtat något jag kastat iväg, klättrar hon upp i mitt knä och lägger sig =)       Hm, hur får man filmen på rätt håll tro?   Kram Anna och L...

Av annaochlina - 17 april 2011 18:14


Hej! Jag och Lina är hemkomna efter en mysig helg hos familjen i Gränna. Det blir mycket hundprat, hundbus, hundkel, hund hund hund..och det är så roligt! Tänk att vi äntligen har varsin. =)   Jag, Lina, mamma, Martin och Ami åkte till röttlesk...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards