Alla inlägg under maj 2011

Av annaochlina - 4 maj 2011 19:48

Hej!

Oj, det är ju nästan två veckor sen jag bloggade..jösses vad tiden går fort. Och tänk, nu har Lina bott hos mig en månad redan. Den bästa månaden på väldigt väldigt länge! Har inte ångrat en sekund att hon fick flytta hit, hon gör mig så glad!


Snart kanske vi får börja på valpkurs, det ska bli så spännande. Kul att se vad vi får göra, och vad Lina kommer få lära sig. Jag har en tanke att testa på spårning med henne. Skulle vara så kul att testa något "på riktigt", men vi får ta det sakta såhär i början =)


Vi har gjort lite allt möjligt sen jag skrev här sist. Visar med lite bilder =)


 Vi har tränat att gå i koppel...

Men det där halsbandet kliar och är mest ivägen verkar hon tycka. Efter träning och glada tillrop har det gått bra =)


             

På dagarna är Lina hos sin dagmamma och hennes hund. Grand Danoisen Shira, fyra år. Tur att hon är snäll =)


Vi har hunnit med lite träning, nu fokuserar vi på att ha ögonkontakt.



Ami och Lina leker med en anka, en hund i varje ände.

Hihi, ja, dom är för söta =)


Fina Lina i gyllene kvällssol.


Ja, detta är lite av vad vi hunnit med i dagarna.


Nu blir det sängdags. Sov så gott.


Kram Anna och Lina

  

  

  

  

  

  

     

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards