Alla inlägg den 9 april 2011

Av annaochlina - 9 april 2011 20:00

Hej!

Här kommer ett par bilder på det lilla livet. Hon har hittat sin plats i sin bur, den gillar hon och känner sig trygg i, skönt.


 


Se och njut ;)


Kram från oss 

Av annaochlina - 9 april 2011 17:00

Hej!

Nu har Lina varit hos mig i drygt ett dygn. Hon är verkligen en underbar liten hund. Igår när vi kom hem så gick hon runt och kollade läget. Jag hade förberett med lite utspridda godisar, i buren, på hennes säng, i hennes matskål. Dom hittade hon snabbt och lätt. Hon fick lite mat som hon mumsade i sig. Efter minipromenaden la vi oss i soffan, där somnade lilla Lina på min mage, så mysigt =)


Kvällen igår va lugn, hon sov mest, trött efter dagens flytta-hem-ifrån.

Även natten gick hur bra som helst, hon sov såklart i sängen bredvid mig, med sitt lilla huvud mot min hals..


Idag har vi varit och träffat Linas blivande dagmatte, Ulrika och hennes dotter Felicia. De har också hund, fast betydligt större än Lina...Nämligen en Grand Danois, Shira som är fyra år. Jättesnäll som tur är, hon ville inte alls äta lilla Lina ;o)

Lina ska få vara hos Ulrika och Felicia på dagarna när jag jobbar, och även vissa nätter när jag är i Kalmar. Känns jättebra, de är goa alla tre =)


Nu ska vi mysa en stund, jag och min hund.

Ja, det känns verkligen som en dröm blivit sann, hon är helt underbar lilla Lina =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards